Power Walk i regnet

 
Trots att det är total orkan och monsunregn ute så gav jag och Sandra oss ut på en power walk på ca 1.5 timmar. Regnet öste ner men det var otroligt skönt och uppfriskande. Känner mig otroligt duktig och hälsosam! Haha. 
 
Jag har jobbat hela dagen och avslutade dagen med ett möte där vi tog upp frågor om hur man kan sänka sjukfrånvaron osv..Mötet var slut 16.30 så jag jobbade över 1 timma!.. 
När jag kom hem tände jag ljus överallt för det var så himla kallt i lägenheten och aah, det är ju numera mörkt när man kommer hem! USH för vintertiden!! 
 
Jaja, det var min tråkiga dag. Har inget annat roligt att berätta! 
 
JO, i och för sig. Nu är det bara 24 dagar kvar tills jag åker till New York. Måtte dessa 24 dagar gå fort, och hoppas stormen i New York inte kommer tillbaka när jag är där. Jag vill ha fint New York väder när jag strosar runt på gatorna och i central park. Hmmf..Återstår att se. Nej ush vad jag babblar.
 
GODNATT! 
 
 
 
Så här såg jag ut när jag var hemma hos mina goa arbetskollega med mina andra goa arbetskollegor och åt middag i fredags! 
 
Love g 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0