No 3. Staying up late

 
Gokväll gott folk. Herre gud, jag är så mätt så att jag tror jag dööör. Min mage värker som bara den efter allt jag proppat i mig under kvällen. Nåja, jag har spenderat nästan hela dagen i sängen (en perfekt ledig dag) om jag får bestämma. Nej men Malin var här en stund mitt på dagen. Det var mysigt, vi har inte setts så mycket det sista på grund av att båda haft mycket för sig. Vi hade det jätte mysigt med tända ljus och jag drack kaffe, mååånga koppar kaffe. 
 
Imorgon består dagen av Möte på jobbet, samt däckbyte på bilen. Måste åka ända in till Stan för att byta, men känns skönt att det blir gjort. Det börjar ju bli så ofantligt kallt ute och halt på vägarna. 
 
 
Ååh, hittade en mysig bild från Maddos födelsedag!! 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0