Ledig dag

 
Idag är jag ledig. Har varit mycket ledig nu. Hela helgen, samt måndag. Jobbat 1 dag sen ledig igen. Imorgon går jag på igen och jobbar fram till Söndag 22.00. Jag njuter förtillfället till en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på? Jag vill gå ut och gå en lååång power walk men det blåser något fruktansvärt mycket så det känns inte så lockande ändå. Men jag måste röra på mig, måste hålla igång träningen inför New York. Så det är väl gymmet som gäller då antar jag. Tycker ju inte om att gymma.. Aja, alldagliga problem.. 
 
Lägger väl mig och kollar in lite snygga modeller från VS då. Det peppar ju alltid.. 
 
 
Hmmf, undrar var denna fina schalen tagit vägen? Alla mina kläder försvinner? Konstigt? 
 
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0