Kan inte tänka klart

 
Det enda jag har i tankarna är New York just nu. Jag tjatar nog om det hela tiden och alla tycker säkert att det är SKIT jobbigt.. höhö. Men jag Älskar rena tanken av att jag SNART (om en månad) sitter på flyget och skakar av rädsla men ändå pirrighet. Herregud.
 
Jaja, nog om det. Men nu till någonting annat som handlar om New York det med är ju denna jäkla träning som är förberedande inför resan. Det är ju hur härligt som helst att träna och gå ut och röra på sig mer än vad jag någonsin gjort innan, kroppen är ju inte som den var när jag var 16 år och bodde i Paris och Milano. Den blir ju äldre och det känner jag med. haha, låter nog lite roligt när jag säger det, är ju bara 22 år.. Men ändå.. Detta är huuuuuur jobbigt som helst, men samtidigt skönt. Men jag MÅSTE ut och röra mig och träna Varje dag. Gaaaah, för att inte tala om kaloriintag osv. Det är ju viktigt att man får i sig allting man behöver men ändå behöver man tänka och räkna. Super jobbigt.. 
 
Nu ska jag städa sen hoppa in i en dusch för snart kommer mina Älskling Isabelle och Malin. Isabelle är äntligen hemma igen från Stockholm och hälsar på, då är det en rutin att sitta i mitt mysiga palats och dricka vin! 
 
PUSS 
 
 
 
Haha, hittade lite gamla bilder från en plåtning med Karim! 
 
Ciao Ciao 

Kommentarer
Postat av: Scaiecat Spa Gigi

Hej Gabriella Bjersland
Du är en av de top-friends som är inbjudna
till Italien
Läs gärna alla artiklarna på
bloggen
http://blog.sina.com.cn/european5
Scaiecat Spa Gigi
Box 31
433 21 Partille
Sverige

2012-10-21 @ 15:31:54
URL: http://blog.sina.com.cn/european5

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0