James Bond

 
Halloo Gänget! 
Kom hem för ett tag sedan, har varit på bio med familjen! Vi såg Den nya James Bond, skyfall.. 
Den var väl sådär, jag har lite svårt för Bond filmerna och kan inte förklara varför. Höhö, men jag hade det jätte mysigt med min underbara familj, det är inte ofta vi träffas alla såhär så det uppskattades. Jag är ledig imorgon och känner därför ingen press inför att gå och lägga mig och sova, så jag bloggar och kikar runt lite istället. Förresten, jag var jätte duktig direkt efter jobbet idag. Slängde på mig träningskläderna och gav mig ut på en Power Walk på ca 1h + 15 min. 9 kilometer gick jag. Stolt!! 
Slänger upp några bilder från kvällen!
 
 
Fina småbröder, trots den otroligt fula minen! haha
 

 
(Varför roterar sig bilden? Aja, jag kan inte fixa till det)
 
 
 
Såhär enkel valde jag att se ut ikväll.. Räven är go som bara den nu när det är kallt ute.. (VARNING/WARNING), för smutsig spegel/dirty mirror! Det är INTE jag som är så smutsig, tack oah lov. 
 
 
Godnatt, Puss, Love g 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0