Tråkigheter och ångest

 
Godkväll på er. Idag har det inträffat lite tråkighet som påverkar mig väldigt negativt. Det är så tråkigt när man ställt in sig på någonting och så ger människor dig negativa och tråkiga besked precis innan. 
Aja, ska inte prata mer om det egentligen men kan i alla fall säga att jag löser Allt detta Väääldigt bra på egen hand. 
 
Jag är trött, väldigt trött, det är mörkt, regnigt, blåsigt och aah deprimerande. Jag ligger just nu i soffan, proppmätt. Ska försöka ta mig upp ur den lilla hålan som blivit där jag ligger med rumpan i soffan, jag har gjutit en perfekt plats där bara min kropp passar in, haha. Nä, men jag får pallra mig upp härifrån, ta mig in till badrummet, borsta mina tänder, för att sedan bleka mina tänder. Idag får huden vila från honung, det är inte bra att använda det varje dag. Imorgon eller på torsdag eller på fredag (haha) ska jag sola en sista gång innan New York. Jag får ju absolut inte sola för mycket men vill ändå ha en fräsch liten kick och då hjälper solariet till alldeles utmärkt.. Nu är det inte många dagar kvar, jag åker 08.50 från landvetter på torsdag nästa vecka. Det är alltså 8 dagar kvar till det är torsdag och det är avresa. Gud, nu MÅSTE tiden gå snabbt. Snälla gå snabbt.. 
 
 
En bild på mig från en plåtning för arbets och profilkläder..
 
NÄÄ, Nu får jag gå upp och få gjort någon nytta. 
 
PUSS,love 
g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0