Make my face pretty hunnie

 
Tjooho. Tänkte bara ge er ett riktigt hett tips. Honung som ansiktsmask. Känns kanske lite konstigt men är helt sjukt bra. Ett par gånger i veckan. Låt det sitta ca 30 min i ansiktet efter att ha tvättat bort smink etc. Detta är verkligen helt fantastiskt. Jag har testat detta under en period nu och det blir verkligen skillnad. Man känner sig så fräsch och ren. 
 
Honung är bakteriehämmande vilket är bra om man har några jobbiga finnar, den är också blekande vilket är bra för ärren/märkerna som blir av finnar. Oftast bir huden väldigt len men ibland även ganska torr så smörj med en återfuktande ansiktskräm efter åt. Och använd inte honungen i ansiktet varje dag, för denär ganska stark (vilket man inte tror), så huden kan lätt bli irriterad om man gör det för ofta. 
 
Jag är helt chockad över hur bra det fungerar. Testa, jag lovar att det är värt det. Det är lite kladdigt bara! 
 
Puss, Love g 
 
 
 
Sååhär ser jag ut just nu. Nu ska jag duscha innan Ida och Marcus kommer hit en liten sväng. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Gabriella Bjersland,
Jag har börjat testa honung i panna sedan ett tag,
första gången lät jag sitta den i panna enbart litet,
andra gången lade jag honung igår och lät den sitta sedan dess
Huden först rödnade och efter många timmar började bleka.
Kyssar
Luigi Donatello Asero

2013-03-16 @ 07:42:07
URL: http://www.la-svezia.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0