Kvälls ego pics

 
Sitter här framför datorn och går igenom lite vad jag ska göra i New York. Vad det finns att göra osv. Kommer ju ha en heeeel del egen och ensam tid om dagarna när jag är där. Sitter med min honugs mask i ansiktet och försöker få upp lystern i huden. Idag bokade jag en tid till frisören hos Madde på Hair By Angels i Kungsbacka. Jag är alltid lika nöjd när jag avrit hos Madde, hon är så sjukt duktig. Så jag ska fräscha upp utväxten så att allting är perfekt inför New York. Jag åker ju NÄSTA vecka! Gaaah, jag är helt lyrisk. 
 
Aja, jag tänkte i alla fall bjuda på lite kvälls ego bilder. Haha kanske inte dem roligaste bilderna men man tager vad man haver. Jag bara jobbar hela tiden och har varken tid eller ork att piffa till mig varje dag. 
 
Såå här har vi dem: 
 
 
 
 
 
Och så åkte myströjan på. Den är stor som en hösäck men ACK so go och mysig. 
 
Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0