Getting closer and closer

 
Goddag kära vänner. Dålig uppdattering YES MAN! Ledsen för det. 
Idag är jag ledig, skönt, väldigt skönt då jag jobbat sen i torsdags och hela helgen med dubbelpass osv. Men kan ju inte vara allt för glad då jag bara är ledig 1 dag sen jobbar jag 4 i rad. 
 
Nu börjar det verkligen närma sig New York med jätte kliv. Endast 17 dagar kvar (16 om man inte räknar med idag). Känner verkligen att jag behöver lite egen tid och göra någonting för mig själv, det är precis vad den här resan handlar om. Åker ju helt själv, ska träffa några agenturer och se vart det leder. Hoppas ju inte på för mycket för man ve tju aldrig i den här världen. 
 
Nu måste jag ta tag i mig själv, rycka upp mig. På med träningskläderna och bege mig ut i Sveriges höst rusk. 
 
 
Osminkad och och o charmig tjej, haha men är ju ledig. 
 
PUSS Love g 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0